Telefoní ústředny, VOIP
Naše firma nabízí telefonní systémy řady NCP od firmy PANASONIC. Systém Panasonic Network Communication Platform (NCP) přináší cenově efektivní řešení pro malé a středně velké společnosti.
Nabízí tyto možnosti řešení:
• Široké možnosti firemní telefonní komunikace přes lokální a širokopásmové sítě.• Umožňuje společnostem implementovat jednotnou komunikaci.
• Poskytuje funkčně bohatá mobilní řešení.
• Zvyšuje produktivitu jednotlivce i firmy.
• Snižuje komplikovanost a náklady.

V jedné hardwarové konfiguraci získá firma jak stabilitu a prověřenou analogových systémů, tak současně veškeré novinky a výhody VOIP systémů
Hlavní výhody VOIP a digitálních ústředen:
• Jednotná strukturovaná kabeláž jak pro telefony, tak pro počítače• Jednotný telefonní seznam pro všechny zaměstnance firmy.
• Snadná správa linky (přesměrování hovorů, konference apod.)
• Správa přes webové rozhraní i na dálku
• Alternativa telefonu v podobě softwarové aplikace na PC
Aplikace Communication Assistant
• Sada aplikací produktivity Panasonic Communication Assistant je vysoce intuitivní softwarová aplikace na bázi PC, která kombinuje výkonnou telefonii stylem „ukaž a klikni“ se zobrazením přítomnosti a dostupnosti na monitoru, integrací Microsoft Outlook®, vizuálním ovládáním hlasových vzkazů, a množstvím spolupracujících nástrojů pro zjednodušení a zlepšení komunikace uživatelů telefonního systému v reálném čase.• Aplikace Communication Assistant zvyšuje výkon komunikačního systému Panasonic KX-NCP500/NCP1000 ve spojení s počítači – poskytuje tak společnostem zlepšení produktivity zaměstnanců, oddělení i celé firmy.
• Communication assistant mění firmu díky osvobození zaměstnanců od těžkopádného manuálního ovládání a přenáší každého do éry snadné jednotné komunikace s využitím zobrazení přítomnosti a technologie „ukaž a klikni“.
Základní rysy aplikace:
• Sada aplikací produktivity Communication Assistant je nástroj Jednotné komunikace na bázi PC, který zvyšuje produktivitu jednotlivce, týmu a společnosti.• Poskytuje přístup ke komunikačním nástrojům kdykoli, kdekoli – a na jakémkoli zařízení, čímž zlepšuje spolupráci s kolegy i zákazníky.
• Panasonic Communication Assistant lze využít s komunikačními systémy KX-NCP500/1000. V budoucnu bude také kompatibilní se systémy KX-TDE.
• Aplikace nevyžaduje použití žádného serveru – je tím atraktivní pro prodejce díky snadné instalaci zákazníkům i do SMB segmentu.